wtorek, 6 stycznia 2015

Gdy pewien rodział w życiu się kończy.

  Razem z Izą(po fejsbukowemu Zuzia) po dwugodzinnej nocnej rozmowie doszłyśmy do wniosku że nie ma sensu dalej tego ciągnąć. Za dużo pieniędzy i czasu marnujemy niepotrzebnie.
  Co mamy na myśli? Koniec z psiarskim życiem. Chcemy znowu mieć normalne życie i nie martwić się o to że piesek zostanie sam w domu i że będzie psu smutno bo go nie wzięłyśmy na spotkanie ze znajomymi.
  Nie bójcie się o nasze psy, zostaną z nami w domu i nadal będę kochane ale, nie będziemy na nie tak dmuchać i chuchać. Pozwolimy psom być psami. Nie będziemy kładły żadnego nacisku na żadnego psa.
  Rezygnujemy ze wszystkiego. Nasze psy nie będą uczone nowych sztuczek, nie będziemy z nimi trenować (no może tylko ja zaprzęgi dwa razy w tygodniu ale, robię to dla siebie bo ja będę w ruchu a pies będzie tylko dodatkiem).

  Nie sądzimy żeby to była jakaś krzywda dla zwierząt :) Sigma, Abi i Sara będą po prostu zwykłymi psami zwykłych ludzi ;)


Mój FB i FB Izy <--- Zapraszamy na priv jak chcecie pohejtować :)

4 komentarze:

  1. Jeżeli chcecie. To Wasza decyzja. Nie wtrącam się. Szanuję ją, choć nieco Wam się dziwię. :D
    Mam jednak nadzieję, że blog, czy fb będzie nadal, choć w sumie nie wiem, jaki wtedy bez niczego byłby sens pisania.
    Oby żyło Wam się dobrze,
    pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno ja jak i Iza zostajemy przy pewnych sportach które nam sprawiają radość. Iza zostaje przy agility a ja przy zaprzęgach. Może i będziemy coś pisać ale, to raz na miesiąc, dwa może trzy i więcej. Może zrezygnujemy całkowicie. Jak będzie nam się pewnie nudzić coś tam porobimy ale, nie na wielką skalę ;) Dziękujemy! Pozdrawiamy!

      Usuń
  2. Szanuję Waszą decyzję, jak chcecie, tak zrobicie ;) Robienie czegoś, na co kompletnie nie ma się ochoty nie ma sensu ;) Nawet jak wpis będzie raz na miesiąc, czy więcej to i tak raz na ten miesiąc tu zajrzymy :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń